عکس های زیبا از آزاده صمدی

با سلام


نظر فراموش نشود


عکس شماره دو



عکس شماره سه



عکس شماره چهار



عکس شماره پنج



عکس شماره شش

بنر دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر
غزال ۱۳ دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
خوبی؟
مزه نمی ده خبرتون نکنم
گفتم میام و خبرتون می کنم
شما ها هر دوشنبه بیاید
منم خبرتون می کنم
من از این متنی که آقا سروش برام فرستاده بود خوشم اومد گفتم بد نیست شما ها هم بخونیدش
با تشکر از آقا سروش

یادت باشه مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن

خیلی مفهوم قشنگی داره من 100 بار بیشتر خوندمش از اون موقعی که برام فرستادند.
منتظرتونم
آپم
با دلیل تعویض وبلاگم
و شعری به خواسته ی عمو طاهری عزیزم
و یه سوال از شما
منتظر نظرتون و
جواب سوالم هستم
زودی بیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد